مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

نداشتن طرح و برنامه جزو مشکلات برخی مجموعه‌های قرآنی است

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: نبود برنامه ریزی دقیق و نداشتن طرح و برنامه جزو اشکالات برخی مجموعه‌های قرآنی است.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

حجت الاسلام حمید رحیم دخت در جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: نبود برنامه ریزی دقیق و نداشتن طرح و برنامه جزو اشکالات برخی مجموعه‌های قرآنی است و باید تلاش کنیم در جهت تعالی کتاب الهی و جریان سازی مثبت در جامعه با آیات کلام الله حرکت کنیم.
وی ادامه داد: در دوره جدید هیئت اندیشه ورز قرآنی با تشکیل سه کمیته تصمیم ساز، پژوهشی و اجرایی از ظرفیت همه حوزویان، دانشگاهیان و فعالین عرصه قرآنی در پیشبرد برنامه‌ها استفاده خواهد شد.
حجت الاسلام رحیم دخت افزود: باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای طرح‌های کلان قرآنی آذربایجان غربی با استفاده از نکته و نظرات حوزویان و دانشگاهی‌های متخصص در این امور تدوین شود و مؤسسات ضمن تعامل با دستگاه‌های مربوطه از عمل کردن جزیره‌ای خودداری نمایند.
مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز قرآنی استان متشکل از سه کمیته تصمیم ساز، پژوهشی و اجرایی است، گفت: کمیته پژوهشی با کمک طلاب و دانشجویان و فعالان فرهنگی که توسط کمیته تصمیم ساز معرفی خواهند شد، فعال می‌شود و طرح‌هایی که کمیته پژوهشی تدوین خواهد کرد، مؤسسات و خانه‌های قرآنی ملزم به اجرای آن‌ها خواهند بود.
وی اضافه کرد: با تشکیل این سه کمیته که از ظرفیت تمام حوزویان، دانشگاهیان، مؤسسات و ارگان‌های نظام به نحو احسن استفاده خواهد شد، تصمیمات و طرح‌هایی که اتخاذ می‌شود لازم است در اسرع وقت به مرحله اجرایی برسد.
در پایان این جلسه ضمن تشکر از هیئت اندیشه ورز قبلی امور قرآنی بانوان استان، ۲۴ نفر به عنوان اعضای جدید آن انتخاب شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار