کد خبر: ۳۶۲۸
مسئول بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل:

۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «وقارلی قیزلار» ارسال شد

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: جشنواره «وقارلی قیزلار» ویژه دهه کرامت و هفته حجاب در اردبیل اجرا می‌شود که تا کنون تعداد ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «وقارلی قیزلار» ارسال شد

سارا حقی به اجرای طرح‌های فرهنگی در راستای ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگی ایرانی، اسلامی در بین دختران نوجوان و جوان اشاره و اظهار کرد: جشنواره وقارالی قیزلار با هدف گرامی داشت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در راستای توسعه فرهنگ و هویت ایرانی، اسلامی در اردبیل اجرا می‌شود.

وی به عناوین برنامه‌های این جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسه برنامه ریزی با حضور اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان اردبیل، مسئول امور بانوان ادارات فنی و حرفه ای، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و قرارگاه فاطمه الزهراء (س) از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی برای تبلیغ و اطلاع رسانی جشنواره وقارالی قیزلار در سطح استان اردبیل است.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از ارسال ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره وقارالی قیزلار خبر داد و گفت: گفت: این جشنواره در در سه محور حرف آورد، مسابقه دلنوشته و نقاشی و نیز مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود که با اجرای موفق این طرح برنامه ریزی برای اجرای مستمر در طول سال انجام خواهد شد.

حقی به فضاسازی تبلیغی این جشنواره اشاره کرد و گفت: تهیه و تنظیم پوستر و بنر و برگزاری مراسم رونمایی از پوستر جشنواره به همراه اصحاب رسانه، ارسال پوستر به همراه فایل پوستر به خبرنگاران و ۲۴ دستگاه فرهنگی، ارسال فایل پوستر به تمام دستگاه‌های اداری استان، اطلاع رسانی در گروه‌های و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و توزیع پوستر جشنواره در مراسم سلام فرمانده از جمله اقدامات صورت گرفته در کارگروهاطلاع رسانی جشنواره وقارالی قیزلار است.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نحوه ارسال آثار به جشنواره اشاره کرد و گفت: «جشنواره وقارلی قیزلار» بمناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف از ۱۱ خرداد تا ۱۵ تیرماه اجرا می‌شود که مراسم اختتامیه این جشنواره پنج شنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در محل فرهنگسرای پارک بانوان برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ تیرماه از طریق پیام رسان ها ایتا، تلگرام، واتساب و شاد به شماره ۰۹۱۴۵۹۴۵۳۷۰ ارسال کنند.

ارسال نظر