کد خبر: ۳۶۴۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف:

سازمان تبلیغات می‌تواند محور جهاد تبیین باشد

حجت‌الاسلام محمد زنگنه بابيان اين مطلب كه ضرورت تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و الهی و فعالیت‌های عرصه نهضت تبلیغات اسلامی هدفمند و موثر بیش از پیش احساس می‌شود گفت : سازمان تبلیغات می‌تواند محور جهاد تبیین باشد.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام محمد زنگنه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی، گفت : امروز مواجهه با حملات و تهاجمات فرهنگی بیشتر شده و ضرورت وجود تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و الهی و فعالیت‌های عرصه نهضت تبلیغات اسلامی هدفمند و موثر بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تصریح: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند محور جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف به‌ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد .

حجت الاسلام زنگنه با بیان اینکه ما باید با روحیه جهادی و انقلابی خودمان زمینه رشد و پیشرفت عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را فراهم کنیم، گفت: انتظارات مردم و انتظارات جامعه متدین از سازمان تبلیغات اسلامی، هویت بخشی به سازمان است .

زنگنه ادامه داد: بر این اساس سازمان تبلیغات اسلامی با برنامه‌ریزی هدفمند باید علاوه بر ماموریت ها بر فرهنگ شهرستان نیز تاثیرگذار باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف با اشاره به اینکه الحمدلله اخیرا این اتفاق در اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در حال انجام است ، افزود : هم افزا بودن با نهادها و مشارکت موثر با همه نهادهای فرهنگی بصورت هم راستا و همسو، مورد انتظار است.

وی خاطرنشان کرد:« توجه به گام دوم انقلاب، توجه به دانش‌بنیان شدن اداره تبلیغات اسلامی با تشکیل کمیته‌های مسئله‌محور، اهمیت به رسانه و طراحی مدل رسانه‌ای، تشکیل شبکه راهبران و برنامه‌های ویژه در حوزه بانوان و گسترش فعالیت‌های آموزشی و پرورشی» از جمله فعاليت‌هايي است که سازمان تبلیغات اسلامی باید تلاش خود را دوچندان كند.

ارسال نظر