کد خبر: ۳۶۴۴
معاون اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبليغات اسلامي:

«نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» در استان کردستان برگزار شد

حجت‌الاسلام علی‌اصغر کمالی گفت: «نشست سه روزه مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» با حضور معاون فرهنگی- تبلیغی این سازمان و ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی»- در استان کردستان برگزار شد.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
«نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» در استان کردستان برگزار شد
 

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر کمالی- معاون اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبليغات اسلامي-  در گفتگو با خبرنگار ما از «نشست سه روزه مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» خبر داد.

وی با بیان اینکه  اين نشست سه روزه به‌همت اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبليغات اسلامي در استان کردستان برگزار شد افزود: این نشست در راستای «هم افزایی و تقویت دین داری در جامعه» اعم از شیعیان و اهل تسنن همچنين بررسی راهکار های تعامل بیشتر با مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گفته معاون اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبليغات اسلامي ، شناخت بهتر از زیست بوم منطقه و کمک در برنامه‌ریزی تبیین و اجرای برنامه‌های وحدت آفرین در استان کردستان» ، بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجرایی درعملیات رمضان گذشته در استان‌های تلفیقی و برنامه‌ریزی جهت اجرای هماهنگ برنامه‌ها در عملیات محرم امسال از اهداف برنامه های این نشست سه روزه بوده است.

وی ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از برخی از مناطق فرهنگی - مذهبی، مساجد و مدارس علوم دینی در شهرستان‌های سنندج، سقز و مریوان، برگزاری کلاس‌هایی جهت آشنایی مدیران کل با جریان‌های مذهبی و انقلابی در استان کردستان و بررسی مشکلات پیش رو در راستای تمدن سازی امت اسلامی»  را از دیگر برنامه های این نشست عنوان کرد.

كمالي همچنین در پایان از حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی - تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» به عنوان مهمانان ویژه این نشست خبر داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار