کد خبر: ۳۶۶۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

تلاش در راستای ترویج و تبلیغ دین قابل تقدیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: تلاش در راستای ترویج و تبلیغ دین در شرایطی که دشمن دین و دیانت در راستای تخریب اذهان مردم کمک و مخصوصاً جوانان از صرف هیچ زور ورزی فرو گزار نیست بسیار سخت و البته قابل تقدیر است.
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

به گزارش روابط عنمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ به مناسبت فرارسیدن اول تیر ماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج - به همراه پرسنل این اداره با ماموستا فاتحی کرجو -مبلغ دینی وامام جماعت مسجد وکیل السلطان - دیدار کردند.
حجت الاسلام حاتمیان در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات ماموستا فاتحی کرجو که سال‌ها  دلسوزانه در عرصه تبلیغ دینی در روستا‌ها وبخش‌ها واکنون در شهرستان سنندج فعالیت داشته اند اظهارداشت: اگر معمم وماموستا به عنوان مبلغ  دین به رسالت خود ایمان و باور قلبی نداشته باشد هرگز در این راه موفق نخواهند بود.
وی در ادامه افزود: با توجه به هجمه دشمن واز سویی ذکاوت و درایت جوان امروز  باید با رصد اوضاع جامعه ونیاز سنجی، مخصوصا درمیان جوانان مجهز به علم روز، اشراف به فضای مجازی و صبر و تحمل بیشتر، در میدان تبلیغ ورود پیدا کرد تا تربیت دینی نسل جوان در جامه امروز بهتر ومطلوب‌تر حاصل شود.
ماموستا فاتحی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همسران ایشان هم در عرصه تبلیغ دین فعال هستند گفت: سالهاست فقط با هدف رضایت خداوند بدون وابستگی به حزب یا جریان فکری خاصی  در عرصه تبلیغ دین فعال هستند و بجز امام جماعت مساجد متعدد در کسوت مدرس حوزه  ومفسر قران درتعلیم وتربیت دینی جوانان دیار کردستان مجاهدت کرده اند.
 در ادامه با اهدای لوح تقدیر از ایشان به عنوان پیشکسوت عرصه تبلیغ دین تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر