کد خبر: ۳۶۹۸
حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی

یکم تیر ، جشن جهاد تبیین است

حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: یکم تیر سالروز نمادین تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گرامیداشت ایده مرکزی امام راحل (ره) است.
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

 

حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان دارالقرآن کریم با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: یکم تیر سالروز نمادین تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گرامیداشت ایده مرکزی امام راحل (ره) است. امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۳ ایده اداره تبلیغات اسلام را مطرح کرده و فرمودند ما مجموعه‌ای نیاز داریم که حقایق را برای مردم باز کرده و گره‌های ذهنی و نقاط کور را روشن نماید. یک تیر مناسبتی است که می‌تواند ما را متوجه رسالت‌ها و مأموریت‌های تبلیغی‌مان کند. همه اقشار و اصناف جامعه در قبال دین خود، حقیقت و انسانیت مسئولیت دارند و باید به هر میزان که در توان دارند به تبیین و روایت حقیقت بپردازند.

وی افزود: یکم تیر در حقیقت روز جشن تبیین، افزایش قوا و توانمندسازی مجموعه‌ها برای رسیدن به یک جبهه تبیین‌گر واحد است. سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های اخیر شاهد یک رویکرد تحولی بوده و به سمت تبیین‌گری در آحاد جامعه تبلیغی و همچنین اقشاری که به سرمایه اجتماعی جامعه تبلیغی اضافه شدند، حرکت کرده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شبکه جهاد تبیین با نگرش‌های دقیق علمی و کارشناسی شده بتواند به پاسداشت حقیقت و تبیین دستاوردهای انقلاب قیام کرده و فراتر از قضاوت‌های دشمن عمل کند. امید است در برنامه راهبردی سال جاری امکان توسعه قرارگاه جهاد تبیین در کوتاه‌ترین مدت فراهم شود.

در این گردهمایی پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، گروه سرود «بیان» قطعه‌ای را با مضمون امام رضا (ع) اجرا کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار