کد خبر: ۳۷۰۰
حجت الاسلام سهرابی معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم چهل ویکمین سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات

در دوره جدید سازمان تبلیغات، تمایزات فرهنگی به میدان آمده است

حجت الاسلام سهرابی معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در دوره جدید معاونت راهبری باید موقف امروز سازمان را درست بشناسیم و برآورد درستی از تجربه چهار ساله داشته باشیم.
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

آئین چهل و یکمین سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و گردهمایی مدیران ارشد سازمان تبلیغات برای تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و با هدف معرفی و تجلیل از الگو‌های برتر تبلیغ مردمی با حضور حجت الاسلام محمد قمی و جمعی از مسؤولان و مبلغان کشوری در حسینیه جماران برگزار شد.

حجت الاسلام سهرابی معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در دوره جدید معاونت راهبری باید موقف امروز سازمان را درست بشناسیم و برآورد درستی از تجربه چهار ساله داشته باشیم. سرمایه‌هایی که به میدان آمد، نقص‌هایی که وجود داشت، ایده‌هایی که پیش رفتند و موانعی که وجود دارد نیاز به ارزیابی دارد.

وی افزود: در این ارزیابی یکی از نکات مهم که باید دیده شود وجه تمایز‌هایی است که در دوره جدید سازمان به میدان آمده است در دوره جدید وجه تمایزات فرهنگی که خلق شده باید درست شناخته شود. این تمایزات جدی متناسب با عصر و نیاز زمانه به وجود آمده که نیازمند شناخت و آشکارتر شدن آن است. این تمایزات در پیشبرد اهداف و آرمان انقلاب بسیار تأثیرگذار است.


ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار