کد خبر: ۳۷۳۳
روایتی از کار جهادی روحانی محله مهدیه

امام محله‌ای که دغدغه خدمت دارد

حجت‌الاسلام غفار رئیسی روحانی ۳۹ ساله حدود ۲ سال در محله مهدیه در حال فعالیت است، وی طی یک سال گذشته با خانواده خود در این منطقه ساکن شده و فعالیت‌های فرهنگی، جهادی، عمرانی و اشتغال‌زایی خود را قدرت انجام می‌دهد.
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

یکی دیگر از فعالیت‌های این روحانی تشویق جوانان درگیر به اعتیاد به سمت‌وسوی ترک اعتیاد و داشتن زندگی سالم بوده است.

این روحانی همراهی همسر و فرزندان و اعتماد مردم را ازجمله علل موفقیت‌های خود می‌داند.

به گزارش نهضت به نقل از خبر گزاری مهر حجت‌الاسلام غفار رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مشکلات استان را بررسی کردم و درنهایت متوجه شدم مهدیه به دلیل آسیب‌های اجتماعی موجود بهترین منطقه برای فعالیت جهادی، کار‌های فرهنگی و تبلیغی است، اظهار کرد: دو سال است که در این منطقه فعالیت انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اجرا نشدن برخی برنامه‌های مذهبی در این منطقه طی سالیان گذشته، عنوان کرد: در زمان ورود من به منطقه بسیاری افراد احساس ناامیدی کردند که نمی‌شود فعالیت‌های فرهنگی در این منطقه انجام داد، اما این در حالی است که پس از دو سال فعالیت در این محل نماز جماعت، مراسم‌های مذهبی و انقلابی به‌صورت مداوم برگزار می‌شود.

امام محله مهدیه یکی از علت‌های موفقیت‌های خود را جلب اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: در زمان ورودم به منطقه اقدام به تهیه شناسنامه محل کردم و بر این اساس مشکلات مردم به‌صورت جدا شناسایی شد.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: با تهیه شناسنامه نقشه راه مشخص شد که پس‌ازآن اقدام به ایجاد گروه جهادی کردیم و کار‌های عمرانی و فرهنگی با تلاش این گروه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه وقتی مردم این منطقه به خودباوری رسیدند برای رشد، پیشرفت و تعالی تلاش کردند، اعلام کرد: حدود ۶۰ دختر و پسر در فعالیت‌های ما حضور دارند.

امام محله مهدیه با اشاره به سختی‌های مسیر انجام کار فرهنگی خود، گفت: برخی مسئولان به مردم این منطقه قول و وعده‌هایی می‌دهند، ولی عملی نمی‌کنند.

ارسال نظر