کد خبر: ۳۷۵۰
روایتی از تلاش و برنامه ریزی؛

امام محله‌ای که برای برطرف کردن مشکلات منطقه؛ 60 جوان و نوجوان را به میدان آورد

حجت‌الاسلام غفار رئیسی روحانی ۳۹ ساله حدود ۲ سال در محله مهدیه در حال فعالیت است، و برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، جهادی، عمرانی و اشتغال‌زایی 60 جوان و نوجوان این منطقه محروم را به میدان آورد.
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

امام محله‌ای که برای برطرف کردن مشکلات محله؛ 60 جوان و نوجوان را به میدان آورد

به گزارش خبرنگار نهضت، به نقل از مهر حجت‌الاسلام غفار رئیسی  روحانی ۳۹ ساله  محله مهدیه  چهارمحال و بختیاری  که از محله‌های  محروم و آسیب زای این استان محسوب می‌شود در گفتگو با خبرنگار نهضت  اظهار داشت:  مشکلات استان را رصد کردم و درنهایت متوجه شدم  محله مهدیه به دلیل آسیب‌های اجتماعی موجود بهترین منطقه برای فعالیت جهادی، فرهنگی و تبلیغی است لذا از دو سال  پیش در این منطقه  فعالیت خود را آغاز کردم.

وی با اشاره به اجرا نشدن برخی برنامه‌های مذهبی در این منطقه طی سالیان گذشته گفت: در زمان ورود من به  این منطقه بسیاری افراد احساس ناامیدی کردند که نمی‌شود فعالیت‌های فرهنگی در اینجا انجام داد، اما  پس از دو سال فعالیت در این محله؛ نماز جماعت، مراسم‌ مذهبی و انقلابی به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

امام محله مهدیه یکی از علت‌های موفقیت‌های خود را جلب اعتماد مردم برشمرد و تصریح کرد: در زمان ورودم به منطقه اقدام به تهیه شناسنامه محله  و بر این اساس مشکلات مردم را شناسایی کردم.

حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: با تهیه شناسنامه؛ نقشه راه مشخص شد و پس‌ازآن با تشکیل گروهی جهادی؛ فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه وقتی مردم این منطقه به خودباوری رسیدند برای رشد، پیشرفت و تعالی تلاش کردند، اعلام کرد:  ۶۰ دختر و پسر منطقه در فعالیت‌های ما مشارکت دارند.

امام محله مهدیه با اشاره به سختی‌های مسیر انجام کار فرهنگی خود، گفت: برخی مسئولان به مردم این منطقه قول و وعده‌هایی می‌دهند، اما به وعدههایشان عمل نمی‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار