کد خبر: ۳۷۷۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار

«دهه امامت» فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای دفاع از حریم ولایت و بازنشر مبانی عقیدتی اسلام است.
۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن گرامیداشت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت مراسمات ویژه‌ای در سطح این شهرستان برگزار می‌شود و در همین راستا تعداد ۵۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی به مناطق مختلف شهرستان بیجار اعزام می شوند.

حجت الاسلام مختاری نیا همچنین گفت:همزمان با دهه ولایت بیش از 10 برنامه محوری و فرهنگی در شهرستان بیجار اجرا می‌شود.

وی  از اجرای مراسمات این دهه در مساجد بیجار نیز خبر داد و گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار مراسم جشن و سرور به مناسبت این ایام در سطح کلیه مساجد شهر و روستای بیجار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید از ظرفیت‌های عید غدیر و قربان در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و دینی بهره برد.

وی با تأکید بر برگزاری پرشور برنامه‌های دهه امامت و ولایت و برپایی بیش از 40 ایستگاه صلواتی در سطح شهر و روستاهای بیجار گفت: این دهه فرصت مغتنمی برای تبیین محتوای غنی غدیر و آشنا کردن بیشتر مردم با موضوع ولایت فقیه است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار