کد خبر: ۳۷۹۰

تقدیر امام جمعه بوشهر از سازمان تبلیغات اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از این مجموعه که با کمبود اعتبارات کارهای جهادی و دانشی می‌کنند، تقدیر کردند.
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، 3 تیر 1401 در خطبه‌های نماز جمعه در سخنانی به مناسبت اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت‌های این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشتند: گرامی می‌داریم هفته‌ی تبلیغات اسلامی و صمیمانه از سازمان تبلیغات در کل فضای جغرافیای ملی و تلاش این عزیزان در استان بوشهر تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه دادند: الحمدلله اداره کل تبلیغات اسلامی با برنامه‌ریزی‌ها و تنظیم سندها، حضور جدی در روستاها و شهرها و توطئه‌های فرهنگی را شناختن و مقابله کردن، الحمدالله برای استان بوشهر یک صیانت اقتصادی در عرصه‌های مختلف ایجاد کردند و به سمت آن اوج آرمانی و ارزشی تلاش می‌کنند و متأسفانه با دست خالی با کمبود اعتباراتی که این سازمان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشتند: صمیمانه تشکر می‌کنیم از این عزیزان با این کارهای جهادی و دانشی و از مسئولین تقاضا دارم در رابطه با تخصیص اعتبارات فرهنگی، یک نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

 همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به عنوان سخنران پیش از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته به تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های مجموعه پرداخت و همچنین میز خدمت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار