کد خبر: ۳۸۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:

راه‌اندازی ۸۰ گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی

حجت‌الاسلام رازیانی از راه‌اندازی ۸۰ گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی در استان خبر داد و گفت: تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله فضای مجازی بدنبال ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عصر یکشنبه پنجم تیرماه در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در حوزه فضای مجازی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است و راه‌اندازی ۸۰ گروه رفیقانه با مدیریت دختران کردستانی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مبلغان و اجرای کلاس‌های پرسش و پاسخ و گفتگو برای دانشجویان در سال گذشته از اقدامات دیگر این اداره‌کل است که در سطح استان انجام شد.

رازیانی با اشاره به برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان در حوزه عفاف و حجاب قبل از ایام کرونا گفت: برگزاری صدها گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان در مدارس استان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در حوزه عفاف و حجاب انجام شده که کافی نیست و باسد تلاش شود فعالیت‌های مرتبط با مقوله عفاف و حجاب در استان افزایش یابد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار