کد خبر: ۳۸۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد:

ضرورت انجام حرکت‌های هماهنگ برای جریان سازی در حوزه مداحی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی پیشگام در عرصه مداحی تاکید کرد و گفت: به دنبال حرکت‌های هماهنگ برای جریان‌سازی فعالیت‌های مرتبط با حوزه مداحان هستیم.
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی -مدیرکل تبلیغات اسلامی استان-   در نشست روسای کانون مداحان و مجمع شهرستان‌ها که دوشنبه ششم تیرماه برگزار شد گفت: شاید بتوان گفت یکی از مجموعه‌هایی که امروز توانسته پابه‌پای روحانیت در عرصه نشر معارف اهل بیت(ع) پیش برود، مداحان هستند؛ مداحانی همچون حاج مهدی منصوری که در عرصه بین الملل شناخته شده‌اند.
وی با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی پیشگام در عرصه مداحی استان افزود: به این نشست و شما نوکران امام زمان(عج) امیدوارم و ما به دنبال حرکت‌های هماهنگ برای جریان‌سازی فعالیت‌های مرتبط با حوزه مداحان هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی حلقه‌ی اتصال بین مداحان با حاکمیت است و حضور مداحان و استفاده بیشتر از ظرفیت عظیم آنان در سایر فضاهای موجود تبلیغی همچون صداوسیما را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
ضرورت انجام حرکت‌های هماهنگ برای جریان سازی در حوزه مداحی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت سازمان، دغدغه های مداحان را تا آنجا که بتوانیم پیگیری خواهیم کرد، افزود: روند جلسات کانون مداحان باید اصلاح و اثرگذاری آن بیش از گذشته باشد؛ همه ما در عرصه تبلیغات اسلامی، در خط مقدم دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب هستیم و در این خصوص جریانات سیاسی جایی ندارند.
اقدامات عملیاتی برای کارآمدتر کردن کانون مداحان و توجه به کادرسازی از دیگر توصیه‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بود.
در ادامه این نشست رئیس و سایر اعضای کانون مداحان استان نظرات و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای ایام غدیر و محرم را بیان کردند.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار