کد خبر: ۳۸۵۳
به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی انجام می شود:

برگزاری مسابقه «اگر من رئیس سازمان تبلیغات بودم» در بشرویه

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی مسابقه «اگر من رئیس سازمان تبلیغات بودم» در شهرستان بشرویه جهت استفاده از ایده ها و نظرات مردم این شهرستان برگزار می شود.
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

برگزاری مسابقه «اگر من رئیس سازمان تبلیغات بودم» در بشرویه

حجت الاسلام «هادی نودهی» اظهار داشت: در یکم تیرماه 1360 امام راحل دستور تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند و اکنون 41 سال از زمان تاسیس این سازمان می گذرد.

 

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به برگزاری مسابقه «اگر من رئیس سازمان تبلیغات بودم» در شهرستان بشرویه گفت: این مسابقه به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی در بشرویه برای تمامی سنین برگزار می شود.

 

وی در خصوص هدف از اجرای این مسابقه عنوان کرد: هدف از اجرای این مسابقه جمع آوری ایده ها و نظرات شرکت کنندگان در جهت جهاد تبیین، ترویج اسلام ناب، تربیت نخبگان دینی و انقلابی و سازماندهی اقشار تاثیرگذار و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و تقویت ایمان در نسل جوان و غیره است.

 

حجت الاسلام نودهی ادامه داد: مردم شهرستان بشرویه می توانند نظرات و ایده های جذاب و ناب خود را در راستای این موضوعات به روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی بشرویه ارسال کنند و تا دهم تیرماه جهت شرکت در این مسابقه مهلت دارند.

 

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان گفت: برگزاری این نوع مسابقات می تواند در بهتر شدن عملکرد تبلیغات اسلامی تاثیرگذار باشد و امیدواریم مورد استقبال مردم انقلابی این شهرستان قرار گیرد و به ایده های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار