کد خبر: ۳۸۶۶

ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی تشکیل شد

ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار و سایر اعضا در دفتر فرماندار شهرستان تشکیل شد.
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار و سایر اعضا در دفتر فرماندار شهرستان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اعضای محترم بابت اهتمام به حضور در جلسه، اظهار کرد: ماه ذی الحجه ماهی است که در واقع متعلق به امیرالمومنین علی (ع ) است و باید در آن به شکل ویژه به فعالیت ویژه درباره فرهنگ غدیر پرداخته شود.

در ادامه ادریس قریشی، فرماندار شهرستان  بیان داشت: یکی از پیام های مهم غدیر پیوستگی دقیق و به جای دین و سیاست بوده است و ما نیز باید به این موضوع توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی گفت: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان است که باید به واسطه بزرگی آن کارهای بزرگی نیز برای آن صورت پذیرد و اگر ما بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر برای آن برنامه های ارزنده ای انجام دهیم آن گاه رسالت خود را به سرانجام رسانده ایم.

فرماندار شهرستان ابوموسی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که ما باید در این مناسبت ها مدنظر قرار دهیم موضوع جهاد تبیین و بیان کارهای بسیار خوبی است که در طول 4 دهه از گذشت انقلاب صورت پذیرفته است.

وی گفت: اگر ما بتوانیم طرح جشن ازدواج آسان را در این ایام در شهرستان راه اندازی کنیم و به صورت ویژه به آن بپردازیم هم توانسته ایم جوانان را به سروسامان برسانیم و هم توانسته ایم برای جوانان شهر امیدآفرینی را که از منویات مقام معظم رهبری است، معنا کنیم.

قریشی تصریح کرد: اگر هریک از ما در مسئولیت های خود کارها را به خوبی به پایان برسانیم، زمانی که مأموریت و خدمت ما در یک سنگر به پایان می رسد آنچه از ما به می ماند دعای خیر و نام نیکی است که ما از خود به یادگار می گذاریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار