کد خبر: ۳۸۷۹
در دیدار رئیس حوزه هنری قم با مدیرکل ارشاد استان؛

پیشنهاد تشکیل «شورای هنر انقلاب استان» در دستور کار قرار گرفت

 در دیدار محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم و مدیر کل ارشاد استان؛ پیشنهاد تشکیل «شورای هنر انقلاب اسلامی استان قم» مطرح شد.
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

پیشنهاد تشکیل «شورای هنر انقلاب استان» در دستور کار قرار گرفت

به گزارش نهضت؛ عصر یکشنبه 5 تیر 1401 دکتر محمد علی روزبهانی - رئیس حوزه هنری استان قم - با حضور در دفتر کار امیرعلی عموزاده ضمن تبریک به مناسبت انتصاب وی به مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار امیدواری کرد که حوزه هنری و اداره کل ارشاد در دوره مدیریت وی بیش از پیش با یکدیگر همکاری و همراهی داشته باشند.

روزبهانی افزود: اختصاص یک هفته در سال به هنر انقلاب اسلامی جوابگوی دغدغه‌ها و نیازهای هنرمندان و هنر انقلاب اسلامی نیست و با همکاری برخی دستگاه‌های دغدغه‌مند فرهنگی در این حوزه از جمله؛ حوزه هنری، اداره کل ارشاد، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم،‌ بسیج هنرمندان،‌ کانون فرهنگی مساجد استان و برخی قرارگاه‌های فرهنگی و انقلابی استان، شورای هنر انقلاب اسلامی استان تشکیل و با برنامه‌ریزی و هدایت این شورا جریان تاثیرگذاری در این حوزه ایجاد شود.

وی همچنین به همکاری مشترک حوزه هنری و ارشاد در برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد واظهار امیدواری کرد با این مشارکت، شاهد مرتفع شدن برخی از مشکلات استان باشیم.

 در ادامه عموزاده نیز ضمن تشکر و ابراز خرسندی از انجام این دیدار از پیشنهاد دکتر روزبهانی استقبال کرد و گفت ظرفیت‌هایی در ارشاد وجود دارد که با گسترش همکاری دو جانبه حوزه هنری و اداره کل ارشاد می‌تواند بروز و ظهور پیدا کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار