کد خبر: ۳۸۹۱
معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم:

دوره مقدماتی طرح نهضت قرآنی نورالثقلین برگزار می‌شود

حجت الاسلام هادی مهدویان «معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم» از برگزاری «دوره آموزشی ارتقاء و توانمندسازی مدیران و مربیان جلسات خانگی قرآن» که به تازگی ً به طرح نهضت قرآنی نورالثقلین اضافه شده است خبر داد.
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

دوره مقدماتی طرح نهضت قرآنی نورالثقلین برگزار می‌شود

به گزارش نهضت، حجت الاسلام هادی مهدویان - معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم – طی گفتگویی با خبرنگار ما از برگزاری دوره آموزشی به منظور ارتقاء و توانمندسازی مدیران و مربیان جلسات خانگی قرآن که به تازگی ً به طرح نهضت قرآنی نورالثقلین اضافه شده است خبر داد.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مؤسسات قرآن و عترت، خانه‌های قرآن و مجموعه‌های طرح نورالثقلین در بحث جلسات خانگی قرآن، معاونت تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم، بار دیگر، دوره آموزشی به منظور ارتقاء و توانمندسازی مدیران و مربیان جلسات خانگی قرآن به طرح اضافه شده است.

معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم گفت: این دوره آموزشی در سه محور قرآنی، تربیتی و مهارتی و با حضور اساتید برتر کشوری از ابتدای تیر تا پایان مرداد 1401 برگزار خواهد شد و قابل استفاده برای تمامی علاقمندان در این عرصه خواهد بود.

حجت الاسلام هادی مهدویان در پایان خبر داد: در حال حاضر 3500 مربی از سراسر کشور در سامانه نورالثقلین ثبت نام کردند که شرایط حضور و استفاده از این دوره برای همه آنها فراهم شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار