کد خبر: ۳۸۹۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد خبر داد :

همایش بزرگ تقدیر از سادات شیعه و سنی تایباد در عید غدیر

حجت‌الاسلام علیپور از برگزاری همایش بزرگ تقدیر از سادات شیعه و سنی تایباد در عید غدیر خبر داد .
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام علیپور،رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در گفتگو با خبرنگار نهضت با بيان اينكه عشق به ائمه معصومين عليهم السلام  مي‌تواند به عنوان عامل مهمي براي وحدت، بسياري از مشكلات را برطرف سازد گفت : در شهرستان تایباد برای بزرگداشت روز غدیر برنامه‌ها و طرح‌هاي مختلفی با هدف تحكيم وحدت اجرا خواهد شد و اداره تبلیغات اسلامی تایباد بالغ بر ۸۰ برنامه محوری با مشارکت مجموعه‌های فرهنگی، تشکل‌های دینی و مردمی، خانه‌های قرآنی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مساجد و مبلغان اعزامي  اجرا مي كند.

وی با بیان اینکه در این دهه برنامه‌های متنوعی داریم که سطح برخی کشوری است، اضافه کرد: در شب عید غدیر به میزبانی حوزه علمیه جعفرصادق تایباد مراسم بسیار ویژه‌ای در سطح کشوری داریم که از شبکه خراسان هم پخش خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد ابراز داشت: در این برنامه‌ها از شخصیت‌های فاضل و عارف و توانمند  کشوری در زمینه سخنرانی، مداحی و ... دعوت می‌شود که در این مراسم تعداد زیادی از مردم اهل سنت و شیعه حضور دارند همچنين برنامه جشن خیابانی بزرگی با حضور حدود ۵ هزار نفر از شیعه و اهل سنت نیز طراحی شده که بزرگترین اجتماعی است که در شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علیپور در پایان سخنانش به اجرای طرح مناسبت و رسیدگی به محرومین و نیازمندان و ایتام و برگزاری جشن برای کودکان بی‌سرپرست و ... به همین مناسبت اشاره داشت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار