کد خبر: ۳۹۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

تبلیغات اسلامی کردستان در حوزه عفاف و حجاب فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده است

حجت الاسلام رازیانی گفت: تبلیغات اسلامی استان کردستان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تشکلهای وابسته در حوزه عفاف و حجاب فعالیت های مختلفی در استان انجام داده است.
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

به گزارش  نهضت، حجت الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در دیدار با محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه عفاف و حجاب فعالیت دارد و در این راستا از ظرفیت تشکلهای دینی شامل کانون های فرهنگی و تبلیغی، هیئات مذهبی و موسسات و خانه های قرآنی استفاده می برد.

وی با اشاره به ینکه فضا مجازی نیز از فرصت هایی است که می توان در حوزه امر به معروف از آن استفاده کرد، بیان داشت: در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با راه اندازی 80 گروه رفیقانه زمینه ساز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان شده است.

محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این دیدار از فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای فعالیت های انجام گرفته در حوزه عفاف و حجاب تقدیر کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالروز ملی عفاف و حجاب بیان کرد: باید برنامه های متناسب با این ایام در استان برنامه ریزی و زمینه ترویج بیش از پییش این فریضه الهی در استان فراهم شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار