کد خبر: ۳۹۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

ظلم تمدن آمریکایی به بشریت در طول تاریخ کم نظیر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ظلمی که سبک زندگی و تمدن آمریکایی با بشریت روا داشته در طول تاریخ کم نظیر است.
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

ظلم تمدن آمریکایی به بشریت در طول تاریخ کم نظیر است

به گزارش نهضت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق روز شنبه همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی با بیان اینکه آمریکا در ادوار مختلف حقوق بشر را نقض کرده که از ۲ منظر می توان به آن پرداخت، افزود: ترمیم انحراف بشریت توسط به اصطلاح تمدن آمریکایی و دور کردن بشریت از همه حقوق حقه خودش که در نظام توحیدی به آن می توانست برسد به قدری ظلم بزرگی است که شاید پس لرزه ها و عواقبش برای تک تک آحاد بشر در زمان حاضر ملموس است و قابل رصد می باشد.

وی اظهار داشت: این تمدن که نظام اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی آن به قدری خلاءهای حاد دارد که معمولا بشریت توسط مافیاهای قدرت و ثروت دائم به سمت انحراف و انحطاط سوق داده می شود.

وی به نخستین منظر حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: در منظر اول نقض حقوق بشر توسط آمریکا نسبت به تمام کشورها به خصوص ایران اسلامی است که قابل برشمردن است که برای این اقدامات کمک های زیادی از جمله کمک های تسلیحاتی به کشورهای متخاصم کرده یا برخی قوانین را مصوب کرده است.

ولایی برحق با بیان اینکه آمریکا حتی برای جنگ علیه ایران کمک های زیادی کرده است، افزود: آمریکا حتی جنگ های مستقیمی را بر علیه ایران اسلامی همچون حمله به هواپیمای مسافربری انجام داده که نمونه بارزی از نقض حقوق بشر آمریکا علیه ملت ایران و مابقی کشورها می باشد.

وی به دومین منظر نقض حقوق بشر توسط آمریکا که کمتر به آن پرداخته شده اشاره کرد و اظهار داشت:  جریان فرهنگ غرب و تمدن پوشالین غرب توسط کشوری به نام آمریکا به سمت فراگیری و جهانی شدن در ادوار اخیر سرعت پیدا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: راه اندازی یک جریان گفتمانی برای مطالبه نقض حق بشریتی که تمدن منحوط غرب به خصوص آمریکا با بشریت انجام می دهد ضروری است و جریانی باید آن را پیگیری کند تا نقض حقوق بشریت را در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت: تمدن آمریکایی، تمدنی است که نظام آموزش آن انسان های مختلف را در جهان به بردگی وارد کرده و تمدنی است که خروجی نظام جنسی آن به همجنس بازی و فروپاشی نظام خانواده منجر شده و  تمدنی است که بشریت را به جنایت های مختلف و جنگ های مختلف سوق داده است.

ولایی برحق افزود: دور نیست که بشریت محاکمه این شیطان بزرگ را به نظاره بنشیند و این مطالبه حق خودش را از این جرسومه فساد عالم در دستور کار خود قرار دهد و  انحطاط و فروپاشی و غرق شدن این کشتی سوراخ تایتانیک تمدن غرب را ببیند.

ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار