کد خبر: ۳۹۶۴

پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»

یازدهمین دوره پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» با همکاری انتشارات سوره مهر و مؤسسه شیرازه آغاز به کار کرد.
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

 

 

پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»به گزارش خبرنگار نهضت؛ یازدهمین دوره پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» با همکاری انتشارات سوره مهر و مؤسسه« شیرازه» و باهدف معرفی کتاب های خوب و ممتاز با موضوع خانواده و سبک زندگی آغاز به کار کرد.

کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» که به قلم حمید حسام و مسعود امیرخانی نوشته شده، داستان زندگی « کونیکو یامامورا»، تنها مادر شهید ژاپنی جنگ تحمیلی است که از دوران کودکی او در ژاپن تا شهادت فرزندش در فکه را روایت می‌کند.

کتاب که در سال 1399 منتشر شده، از همان ابتدا مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته و تاکنون به زبان‌های مختلفی از جمله ژاپنی و اردو ترجمه و عرضه شده است.

این پویش از 21 خرداد 1401 آغاز شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در پویش کتابخوانی «کتاب و زندگی» می‌توانند عدد هفت را به شماره 50005460 ارسال یا با مراجعه به کتابفروشی‌های سراسر کشور، این کتاب را تهیه کنند. جوایز این دوره از پویش، 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که به برگزیدگان به‌قید قرعه اهدا خواهد شد.

بخش‌هایی از معرفی این کتاب را می‌توانید در ویدئویی که در ادامه منتشر می‌شود، ببینید:

تعداد بازدید : 15
ارسال نظر