کد خبر: ۴۰۰۱
مسئول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان:

آیین" تکریم یک عمر نوکری" در استان لرستان برگزار می شود

رضایی پور گفت: آیین" تکریم یک عمر نوکری" در استان لرستان با مشارکت مجموعه های مذهبی برگزار می شود.
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

آیین

« مسلم رضایی پور» اظهار داشت: بنیاد دعبل خزاعی، در راستای تجلیل از پیرغلامان اباعبدالله الحسین ع، که سال های عمر شریف خود را به عنوان "هیات دار" ؛ "میان دار" ، "چای ریز" و... در خدمت هیات های مذهبی بوده و بدون هرگونه چشم داشت و با قصد قربت، در احیای مراسم های مذهبی، اهتمام داشته اند؛ اقدام به برگزادی این آیین" تکریم یک عمر نوکری" خواهد نمود.

 

وی افزود: در این آیین؛ پیرغلامان حسینی (ع) غیر مداح؛ که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، توسط شورای بنیاد دعبل خزاعی استان با همکاری و هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، کانون مداحان و شعرای آیینی، انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

مسئول نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان بیان کرد: در این آیین، به سپاس ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و یک عمری نوکری آل الله، اعضای شورای بنیاد دعبل خزاعی استان، با حضور در منزل این خادمان اباعبدالله الحسین ع و اجرای برنامه مداحی و لوح تقدیر، از این عزیزان، تجلیل به عمل خواهند آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: آیین تکریم یک عمر نوکری، در استان لرستان، با هماهنگی و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان و مجموعه های مذهبی مرتبط، در فاصله زمانی عید سعیدغدیرخم تا روز مباهله برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار