کد خبر: ۴۰۲۰

«رویداد دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان رویداد «دختران حاج قاسم» در زنجان برگزار می شود .
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

خانم ایمانی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان با این اعلام این خبر افزود : رهبر کبیر انقلاب، بانوان را رهبران نهضت اسلامی می‌دانست زیرا معتقد بود بانوان، نقش تعیین کننده‌ای در لحظات حساس تاریخی داشته‌اند.

خانم ایمانی در ادامه گفت : دشمنان نظام به نقش مهم زنان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند به همین دلیل تلاش می‌کنند آنها را از نقش اثر گذار و تاریخی خود دور کنند. سازمان تبلیغات اسلامی  با هدف تقویت استعدادهای اجتماعی دختران ایران اسلامی و تربیت کنشگران اجتماعی که اهل دغدغه، مسئولیت پذیری، تکلیف گرایی و توجه به نیازهای اجتماعی جامعه و پیگیر حل مشکلات باشند، رویداد دختران حاج قاسم را در استان اجرا کنند.

ایمانی تصریح کرد: رویداد دختران حاج قاسم با الهام از شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی که یکی از کنشگر تر ین و اثرگذارترین شخصیت‌ها در جامعه اسلامی است گرفته شده تا دختران ما با الگوگیری از این شخصیت بزرگ پا به عرصه خدمات اجتماعی بگذارند و به حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ جامعه بپردازند. در این رویداد 150 نفر از دختران نوجوان 16 الی 20 ساله از استان حضور دارند . برگزاری نشست مجازی و حضوری و تشریح ضرورت اجرای کار فرهنگی تاثیر گذار و اجرای عملیات طرح مسئله تعیین شده در بوم فرهنگی توسط اساتید کشوری از جمله برنامه های این رویداد می باشد .

کارشناس اداره امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد : رویداد دختران حاج قاسم در تاریخ 21 تا 23 تیرماه جاری و با هدف تبدیل کردن دختران جامعه به کنشگران اجتماعی در اردوگاه باکری زنجان برگزار می‌شود .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار