کد خبر: ۴۰۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تاکید کرد:

هیئات مذهبی برای ایجاد نشاط و امیدآفرینی در ایام غدیر تلاش کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بر لزوم ایجاد شادی و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: لازم است هیئات مذهبی برای ایجاد نشاط و امیدآفرینی در ایام غدیر تلاش کنند.
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰

هیئات مذهبی برای ایجاد نشاط و امیدآفرینی در ایام غدیر تلاش کنند

به گزارش نهضت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی ظهر امروز در نشست مشترک کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد، با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق علیه السلام افزود: بر اساس بیان حضرت، ولایت ائمه علیهم السلام در سرشت شیعیان عجین گشته است و با خوشی آنان خوشحال و با ناراحتی آنان ناراحتند.

وی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت به نقش هیئات مذهبی و مردمی سازی تبلیغ دین اشاره کرد و گفت: هیئات مذهبی از جنس مردم هستند و در ارتقای سطح فرهنگ دینی و حضور موثر در فعالیتهای اجتماعی نقش بسزایی داشته و دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایجاد نشاط و امید در عید الله الاکبر عید سعید غدیر خم  را از وظایف هیئت‌های مذهبی برشمرد و خواستار پرداختن به برگزاری کاروانهای شادی در روز عید شد.

در ادامه این نشست مسئولان شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان از توصیه های آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و همچنین سخنان مهدی منصوری رئیس کانون مداحان و رسول جعفری رئیس شورای هیئات مذهبی استان بهره مند شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار