کد خبر: ۴۰۶۵

قرارگاه مرکزی تربیتی کشور در البرز افتتاح می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه یک وظیفه ملی بر دوش اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز قرار گرفته است، تصریح کرد: مقرر شده که قرارگاه مرکزی تربیتی کشور در استان البرز افتتاح شود.
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، بعد از ظهر امروز در آیینی که به منظور انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه امام صادق (ع) به منظور اجرای طرح «تربیت دخترانه» که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: مجموعه تبلیغات اسلامی در استان البرز بنا بر دستورالعمل سازمان از فعالیت‌های فرهنگی که توسط مردم، نهادها، حلقه‌های میانی و... صورت می‌گیرد حمایت مي كند.

مدیرکل‌ تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه از فضای شعاری دور هستیم و سعی بر اجرای دقیق اقدامات فرهنگی داریم، اظهار کرد: ظرفیت‌های فرهنگی بزرگی شناسایی شده است که نیاز داریم با ضریب دادن به آن‌ها و تقویت زیرساخت‌ها به ارتقاء سطح فرهنگ البرز کمک کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دانشگاه امام صادق (ع) یکی از ظرفیت‌های حوزه فرهنگی به شمار می‌رود، ادامه داد: امیدواریم همکاری با چنین مجموعه ای در مسیر پیشبرد اهداف فرهنگی استان ادامه دار باشد‌.

ولایی بر حق با اشاره به اینکه یک وظیفه ملی بر دوش اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز قرار گرفته است، تصریح کرد: مقرر شده که قرارگاه مرکزی تربیتی کشور در استان البرز افتتاح شود.

وی اضافه کرد: فضای امروز بانوان و دختران در کشور انصافا مظلوم است، در این مسیر انقلاب اسلامی زحمات بسیاری کشیده است تا شرایط به نفع این قشر تغییر کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه ارتقاء سطح علمی کشور که رشد محسوس داشته است با اهداف و آرمان ما فاصله دارد، افزود: نسخه امروز که در طرح «تربیت دخترانه» مطرح شده است با نسخه رایج کشور متفاوت است. امیدواریم با اقدامات اینچنینی بتوانیم بستر ارتقاء جایگاه بانوان را ایجاد کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار