کد خبر: ۴۰۷۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اعلام كرد:

برگزاري ۱۵۷ ویژه‌برنامه در دهه امامت و ولایت

حجت‌‌الاسلام رضا دیلمی گفت: ۱۵۷ ویژه برنامه در دهه امامت و ولایت در ۵ کارگروه تخصصی در سطح استان گلستان برگزار می شود.
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌‌الاسلام رضا دیلمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از برگزاری ۱۵۷ ویژه برنامه در دهه امامت و ولایت به همت نهضت اسلامی گلستان در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در ۵ کارگروه تخصصی شامل روحانیون و مساجد، کارگروه مناطق تلفیقی، کارگروه بانوان و کارگروه رسانه و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: برگزاری دعای عرفه، برپایی نماز عید قربان، گردهمایی مبلغین و مسئولان هیئت‌های مذهبی، تبیین واقعه غدیر، برپایی ایستگاه خدمت، مسابقه خطبه غدیر، برپایی کاروان‌های شادی و نورافشانی، پویش تزئین سفره قربان و غدیر، عیادت از بیماران از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی، تجلیل از سادات محله را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت برشمرد و بیان کرد: برپایی مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا(سادات)، تبیین گفتمان بصیرتی و معرفتی غدیر، برپایی شب شهر علوی و توزیع بسته‌های معیشتی در سطح استان‌ها از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت امسال در گلستان است.

حجت الاسلام دیلمی، برپایی اطعام‌دهی علوی به همت تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی را از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت برشمرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های محوری ایام دهه ولایت برپایی مراسم شادی با عنوان در ۱۰ شب ۱۰ مسجد است که در سطح استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر