کد خبر: ۴۰۸۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

پیروی از ولایت مهمترین پیام غدیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: واقعه غدیر خم دارای پیام‌های بسیار ارزشمندی است که پیروی از ولایت مهمترین پیام غدیر است.
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در جلسه هماهنگی برنامه غدیر که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر اظهار داشت: تفکر ولایت‌مداری از پیام‌های مهم واقعه بزرگ غدیر محسوب می‌شود و برنامه‌های دهه امامت و ولایت باید پر محتوا و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برگزار شود.
حجت‌الاسلام مختاری نیا افزود: روز غدیر فرصت و بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت و تداوم حکومت دینی بر جامعه بشری است.
وی همچنین بر معرفی واقعه غدیر فراتر از استان و کشور‌ها بلکه در تمامی جهان تأکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی در گرامیداشت و بهره معنوی مردم در این روز ارزشی موجبات تبیین ارزش غدیر خم میان مردم فراهم خواهد ساخت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار عنوان کرد: واگذاری کار‌ها به مردم به‌ویژه در بخش‌های مذهبی و فرهنگی به مراتب بازدهی مطلوبی و موثر تری را به دنبال داشته است پس باید تمام مناسبت‌ها و آیین‌ها مذهبی بر این اساس برنامه ریزی و تدوین شود.
وی درپایان با اشاره به اهمیت واقعه غدیر افزود: به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت، انتقال فرهنگ ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آینده، ترویج و توسعه فرهنگ غدیر و ولایت و امامت و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات واقعه غدیر خم در این شهرستان بازسازی می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار