کد خبر: ۴۱۳۴

خانه‌های عالم ، عاملی مهم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ، حجت الاسلام سعید احمدی از وجود ۱۰۰ خانه عالم در ۱۰۰ روستاهای استان زنجان خبر داد و گفت: اولویت احداث خانه عالم با روستاهایی است که بالای ۲۰۰ خانوار جمعیت دارند.
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه احداث خانه عالم در روستاها بر اساس اولویت است و در این میان باید در خانه عالم ،روحانی هم مستقر باشد، اظهار کرد: ۱۱۰ روستای بالای ۳۰۰ خانوار در استان زنجان، خانه عالم ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بیشتر خانه‌های عالم در استان زنجان از لحاظ عمرانی مشکل دارند و اعتبارات عمرانی دولت در این حوزه کم است.

احمدی با بیان اینکه در روستاهایی که خانه عالم وجود دارد روحانی مستقر است، تاکید کرد: خانه عالم ظرفیت مهمی در راستای توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه توجه به احداث خانه‌های عالم ، یک عامل مهم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است، ابراز داشت: وجود خانه عالم در روستاها برکات بسیار خوبی دارد و در کاهش آسیب‌های اجتماعی هم بسیار موثر است و امیدواریم طی سالجاری توسعه خانه‌های عالم در روستا با قوت بیشتری انجام شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار