کد خبر: ۴۱۳۶
در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار شد:

دوره آموزشی اردو داری ویژه مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ، دوره آموزشی اردو داری ویژه مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار شد .
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

حجت السلام خسروی - معاون آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان - در این رابطه گفت : برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت، مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی است. در میان این برنامه‌ریزی‌ها، برنامه‌های فرهنگی آموزشی، ویژگی‌های خاصی دارند که می‌توانند از مؤثرترین برنامه‌های غیررسمی اوقات فراغت باشند به شرطی که این برنامه‌ریزی‌ها، به‌درستی انجام و به‌طور کامل اجرا شوند. آشنایی با شیوه‌های این برنامه‌ریزی‌ها، پرورش‌دهنده‌ی جسم و جان انسان‌اند وجایگاه ویژه‌ای دارند. اردو مناسب‌ترین محل برای تقویت بنیه دینی، اخلاقی، روحی و روشن‌ترین آیینه‌ی عملی تربیتی است. اهمیت اردو به‌طوری است که کارشناسان صدها ساعت کلاس درس را با یک ساعت یا یک روز اردو مقایسه کرده‌اند و تأثیر آن را در مسائل تربیتی خیلی بیش‌تر از تدریس، کلاس و کارگاه‌های آموزشی دانسته‌اند.

آقای خسروی در ادامه گفت : این دوره آموزشی درطی سه روز از تاریخ 14 الی 16 تیر ماه 1401 با حضور 100 نفر از مربیان و فعالین فرهنگی تربیتی در اردوگاه شهید باکری زنجان و با حضور استاد سرکار خانم راستگو از مشهد مقدس به توضیح و تدریس روش اردو داری با تاکید بر اردو داری برای نوجوانان می پردازد که برخی از سرفصلهای این دوره عبارتند از : نحوه ثبت نام و فرم رضایت نامه ، نحوه گروه بندی دانش آموزان ، بازی ها و برنامه های داخل ماشین ، نحوه برگزاری نمازجماعت در اردو و شرکت همه دانش آموزان در نماز ، نحوه پذیرایی و غذا در اردو ، شب نشینی اردویی ، نحوه اختتامیه و امتیاز دهی و … می باشد .

لازم به توضیح است به شرکت کنندگان در این دوره گواهی حضور دردوره اعطاء خواهد شد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار