کد خبر: ۴۱۸۳
معاون امور فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی کشور در منطقه زلزله‌زده سایه خوش:

پیگیری جهادی مشکلات زلزله در بندرلنگه

برای پیگیری مشکلات موجود در مناطق زلزله زده بندرلنگه، حجت الاسلام «رضاعزت زمانی» معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به «سایه خوش»، مرکز زلزله ۶ ریشتری هرمزگان سفر کرده و با مسئولان استانی، روحانیون جهادی و فعالان فرهنگی و اجتماعی دیدار کرد.
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

 

به گزارش روابط عمومی نهضت، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی که در جمع روحانیون جهادی حاضر در منطقه زلزله‌زده سایه خوش  حاضر شده بود ، با بیان اینکه این قشر از جامعه ملبس به لباس علم و تقوا  بوده اند و روحانیت، جلوه بارز ایثار و نمونه یک همدلی، همراهی و وفاق هستند، افزود: این اتفاق مبارکی است که شما به عنوان واسطه ها و الگوهای میانی و گره زننده این حرکت هستید.

 وی افزود: این ها همه به قدسی نفس امام رحمة الله و خلف صالحشان حضرت امام خامنه‌ای است که به ما یاد می دهد تا این امت نسبتش را با حقیقت توحید عالم برقرار کند و عزت و عظمت امت اسلامی که عزت و عظمت همه بشریت است و ما به عنوان امت وسط، امروز خداوند متعال توفیق دهد این مسئولیت را به دوش بکشیم و بتوانیم این حقیقت امر به معروف و نهی از منکر که بزرگترین آن، انقلاب اسلامی، حرکت جمعی و به دست آوردن مسیر حقیقت است بواسطه همین اقدامات مبارک، ضمیمه شده است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی کشور در منطقه زلزله‌زده سایه خوش:

معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: روحانیون جهادی، جلوه حقیقت تبلیغات اسلامی هستید من علاقه مندم اگر نکاتی در مورد مسائل فرهنگی هست بیان شود چون وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی در این بخش است، البته در لحظات حساس نخست ، باید تمام ظرفیت‌ها برای آوار برداری، توزیع غذا و ..فراهم شود اما از یک جایی جنس خدمات تغییر یابد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی بیان کرد: سپاه پاسداران که مایه افتخار انقلاب اسلامی بوده و در بخش‌های مختلف بازوی ولایت است« حضور دارد». لذا قشر روحانیت نیز باید نسبتش را دقیق و صحیح مشخص کند و آن جا که می‌تواند اثر عمیقی بگذارد با حضور خود، همدلی و گفتگو با مردم، نقش تاثیرگذار خود را در خنثی‌سازی توطئه های دشمن به منصه ظهور بگذارد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به دست و پا افتاده و خود می داند که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد، اظهار داشت: دشمن شاهد است که این اندیشه انقلاب اسلامی چگونه تمام آزادگان جهان را بر علیه ظلم و کفر و منکرات عالم به خط می کند اما حضور بسیار دقیق و هوشمندانه قشر روحانیت، این حرکت را تقویت و تثبیت می کند. حقیقت وجودی و ارتباط ما همین است و اگر حقیقت به جان ما نشست حقیقت ولایت که همان پیوستگی بین ما است ایجاد می‌شود.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار