کد خبر: ۴۲۱۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد؛

برگزاری اردوی جهادی فرهنگی در مناطق محروم استان همدان

حجت‌الاسلام «عباسی» با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار استان همدان گفت: این اردوها بیشتر در زمینه فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در مناطق کم‌برخوردار استان همدان برگزار می‌‌شود‌.
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

برگزاری اردوی جهادی فرهنگی در مناطق محروم استان همدان

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام «وحید عباسی» رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان اظهار داشت: کانون فرهنگی، تبلیغی «هفت بهشت» از کانون‌های زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان است که با  موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون فرهنگی افزود: این کانون در زمینه فرهنگی و کاهش جمعیت، نحوه تربیت فرزند، نحوه تعامل زوجین، مهارت‌های ازدواج، مشاوره ازدواج و طلاق اقدامات موثری انجام داده است.

حجت‌الاسلام عباسی یادآور شد: این اردوها در قالب اردوهای جهادی و فرهنگی انجام می‌شود و بیشتر در زمینه فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در این خصوص یک سری برنامه‌های مناسبتی و مذهبی، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌های تخصصی در مناطق کم‌برخوردار برگزار می‌‌شود‌.

وی ابراز داشت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی  سطح‌بندی خاصی ندارند و هدف کلی کسانی است که  تخصص علمی در زمینه‌های مختلف دارند، تا بتوانند یک فعالیت اجتماعی در سطح جامعه انجام دهند و متناسب با هر موضوع مذهبی، مناسبتی،۰ فرهنگی و اجتماعی یک کانونی  است‌.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماه محرم نزدیک است، سعی شده که بازه اول فعالیت‌های جهادی تا این ماه باشد و بازه بعدی در ماه محرم همراه با اقامه عزا در مناطق کم‌برخوردار اجرا شود و مرحله هم در اربعین همراه با برپایی مواکب در داخل و خارج از کشور برگزار شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار