کد خبر: ۴۲۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

توجه به نسل جوان در صدر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: توجه به نسل جوان در اولویت برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان است.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

توجه به نسل جوان در صدر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی است

به گزارش نهضت حجت الاسلام مهدی فوقی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونشهر در فرمانداری این شهرستان با اشاره به فلسفه و ماهیت تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: افتخار سازمان تبلیغات اسلامی آن است که مستقیماً زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت دارد و منتسب به هیچ جریان سیاسی در کشور نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در عرصه فرهنگی و تبلیغی هر کجا نتوانیم خودمان را به روز کرده و تغییر و تحوّل ایجاد کنیم، حذف خواهیم شد، خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان این است که استقلال سازمان تبلیغات اسلامی حفظ شود و در این راستا سعی می‌کنیم هر فرد و گروهی را که مبانی امام و انقلاب را قبول دارد، پای کار بیاوریم و شجره‌ی طیّبه انقلاب را با قوتِ بیشتر جلو ببریم.

وی اضافه کرد: حسب تأکیدات مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال ورود به کارهای زمین مانده است، لذا ارتباط با نسل جوان از موضوعاتی است که سازمان باید به آن ورود کند و البته ورود هم کرده است.

حجت الاسلام فوقی ادامه داد: توجه به نسل جوان و نوجوان در صدر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی است و ایجاد فضای جدید و تحول ویژه در عرصه تبلیغات دینی را دنبال می‌کند.

وی افزود: امروز جوانی از یک روستا، با اخلاص و ابتکار و خلاقیّت در عرصه تولید یک سرود وارد می‌شود و انقلاب را آن چنان در عرصه بین المللی بازتاب می‌دهد که به نوعی همه نهادهای فرهنگی کشور و اعتبارات آن‌ها را زیر سوال می‌برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی استان سعی داریم با همه سلایق کار کنیم ولی اگر فردی با ما کار نکند، متوقف به آن نمی‌شویم و عبور می‌کنیم؛ اگر امروز حرف از تحول در عرصه تبلیغ و فرهنگ می زنیم، معیارمان سخنان امام و رهبری است.

وی با تاکید بر سرلوحه قراردادن منش و رفتار مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغ و مواجهه با مردم گفت: مبلّغ موفق آن است که با الگوبرداری از پیامبر گرامی اسلام (ص) و سیره ایشان، خودش به سراغ مردم می‌رود و از آنان دست گیری می‌کند.

حجت الاسلام فوقی افزود: روحانیت و نهادهای دینی باید برای دانش آموزان، تبلیغ چهره به چهره، انجام عملیات‌های جهادی و عرصه تشکل‌های دینی برنامه داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین و نشر خوبی‌ها در جامعه اظهار کرد: مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور قابل چشم پوشی نیست ولی باید شجره‌ی طیبه انقلاب و ثمرات آن را به خوبی برای مردم بگوییم.

در ادامه این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مبلغین و تشکلهای میانی شهرستان فریدونشهر برگزار شد، از خدمات بیش از ۷ ساله حجت الاسلام محمدتقی گلی تقدیر و حجت الاسلام مهدی سوادکوهی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونشهر معرفی شد.

حجت الاسلام سوادکوهی دارای تحصیلات سطح ۲ حوزه و همچنین مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علامه نایینی است و مسئولیت امور مساجد فریدونشهر، مسئول دفتر امام جمعه، مسئولیت انفورماتیک برخی نهادهای دولتی و غیردولتی را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر