کد خبر: ۴۲۸۰
رییس تبلیغات اسلامی بیجار:

حجاب ضامن حفظ جایگاه و ارزش بانوان در جامعه است

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا گفت: حجاب و عفاف اهمیت بسیاری زیادی دارد و حجاب ضامن حفظ جایگاه و ارزش بانوان در جامعه است.
۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن تبریک هفته حجاب و عفاف در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت: حجاب حافظ کرامت انسان است و موجب تحکیم بنیان خانواده و ارتقای سلامت روحی جامعه می‌شود و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که عفاف و حجاب فقط به بانوان اختصاص ندارد و در دین مبین اسلام بر حفظ حجاب و عفت توسط مردان هم تأکید شده است.

حجت‌الاسلام مختاری نیا افزود: رعایت حجاب نه تنها برای خود زن ارزش می‌آفریند، بلکه می‌تواند خانواده و اجتماع را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: اسلام به‌عنوان آخرین دین الهی برای حفظ فرد و جلوگیری از انحرافاتی که سرچشمه آنها بی‌حجابی و بی‌عفتی و عدم رعایت پوشش صحیح بوده، برنامه‌ای را ارائه داده است که شامل همه افراد بشر اعم از مرد و زن است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه مهم‌ترین آثار حجاب بر اساس روایات اسلامی، حفظ کرامت و شخصیت زنان و تکریم بنیان خانواده و تقویت آن است گفت: حجاب و عفاف جدا از باورهای دینی می‌تواند به رشد و تعالی جامعه کمک کند و مهم این است که این موضوع در سطح جامعه تقویت و گسترش یابد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار