کد خبر: ۴۳۱۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

واقعه عظیم غدیر خم در بیجار بازسازي می‌شود

حجت‌الاسلام جلیل مختاری گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، اين واقعه بزرگ و تاریخی به همت اداره تبلیغات اسلامی در بیجار باز سازي می‌شود.
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار ضمن اشاره به بازسازی واقعه غدیردراین شهرستان اظهار داشت: در راستای تبیین بیشتر واقعه غدیر برای مردم و به همت تبلیغات اسلامی بیجار این واقعه با شکوه در روز عید غدیرخم در این شهرستان بازسازی می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه آشنایی بیشتر نسل جوان با واقعه غدیر و مردمی کردن غدیر است و در بازسازی واقعه غدیر به دنبال گسترش معارف اسلامی در جامعه هستیم.

حجت‌الاسلام مختاری نیا تاکید کرد: مراسم جشن و بازخوانی واقعه غدیر با هدف تبیین و ترویج واقعه غدیر و همچنین معرفی امیر المومنین علی (ع) به‌عنوان الگوی کامل بشریت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر بزرگداشت عید غدیر، گفت: برای فراموش نشدن این خاطره دینی و اساسی باید مراسم دهه ولایت و احیای غدیر را هرچه باشکوه تر زنده بداریم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم و استمرار غدیر است افزود: در دهه ولایت علاوه بر برنامه‌های تبیینی و محتوایی حول محور ولایت و امامت و تبیین ساختار ولایت فقیه که بر گرفته از غدیر است نسبت به بیان فضائل و مناقب امیرالمومنین(ع)، ترویج فرهنگ مواسات، اطعام، ایجاد فضای سالم نشاط و افزایش روحیه امید اهتمام ویژه‌ای بعمل آمده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار