کد خبر: ۴۳۴۳

مهمان بزرگ‌ترین جشن خیابانی در روز عید غدیر باشید

معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، از برپایی بزرگ‌ترین جشن خیابانی به مناسبت عید غدیر به وسعت 10 کیلومتر و در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

مهمان بزرگ‌ترین جشن خیابانی در روز عید غدیر باشید

مجید قادری در ارتباط تلفنی با برنامه "صبح و گفتگو" غدیر را بزرگ‌ترین عید شیعیان برشمرد و گفت: برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا حال دل مردم خوب باشد.

وی به پویش "همیشه گفتیم علی" و "دعوت به مهمانی ۱۰ کیلومتری" اشاره کرد و گفت: المان‌هایی مزین به نام حضرت علی (ع) از جمله برنامه‌های سطح شهر است و دیوار نگاره‌ای نیز در بزرگراه امام علی (ع) در نظر گرفتیم که مختص هویت‌بخشی به سیمای شهر است.

قادری اهتزاز ابر پرچم‌ها، نما پرچم‌ها و پرچم‌های بزرگراهی را از دیگر اقدامات دانست و افزود: نماد‌ها و المان‌های نوری در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری در میدان ولیعصر (عج) در نظر گرفته شده است.

وی در این باره گفت: برای اولین‌بار شاهد جشنی ۱۰ کیلومتری به‌عنوان بزرگ‌ترین جشن خیابانی هستیم که در محور خیابان حضرت ولیعصر (عج) برپا می‌شود.

قادری از مردم دعوت کرد روز عید غدیر از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۱۰ شب در این مهمانی حضور پیدا کنند.

به گفته معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران همه نهاد‌ها با دل‌وجان پای‌کار آمده‌اند تا این عید را در روز غدیر برگزار کنند.

وی از حضور سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیما و نیز پلیس راهور در کنار شهرداری تهران خبر داد و گفت: هیئات و موکب‌های مردمی و خودجوش اظهار آمادگی کردند تا این جشن را شاهد باشیم.

همچنین سپاه، بسیج و مساجد نیز وارد میدان شده‌اند؛ ما دوستان را دعوت کرده‌ایم و همه لبیک گفته‌اند تا بزرگ‌ترین جشن خیابانی شکل گیرد.

قادری در مصاحبه با رادیو گفتگو لزوم رساندن این پیام را الزامی دانست و گفت: از ابزار‌های مختلفی استفاده می‌شود و هر کس با خلاقیت فردی پای‌کار آمده است.

وی از حضور گروه‌های کودکان در کنار موکب‌های مذهبی سخن گفت که هر یک سعی دارند پیام غدیر را منتقل کنند و بروشور و موسیقی‌هایی در نظر گرفته شده تا مردم بیشتر با واقعه غدیر خم آشنا شوند.

قادری درعین‌حال این جشن را تجدید بیعتی با امامت دانست و افزود: انشا الله مردم نگاهی دوباره به واقعه غدیر داشته باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار