کد خبر: ۴۳۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز خبر داد:

اطعام ۵۰۰ هزار نفر به‌مناسبت عيد غدير در البرز

حجت‌الاسلام ولايي برحق گفت: در ایام عید غدیر خم با اجراي طرح «اطعام علوی» ۵۰۰ هزار پرس غذا توسط ایستگاه‌های صلواتی و مواکب استان البرز طبخ و توزیع می‌شوند.
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

 

توزيع ۵۰۰ هزار غذا به مناسبت غدير در البرز

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در مراسم نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد ضمن با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: اقدامات مختلفی از سوی این اداره‌کل، سازمان‌ها و مجموعه‌های همسو ه برای این ايام برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: ۱۵ عنوان برنامه توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز طراحی شده است که با مشاركت «کانون‌ها، هیئات، مساجد و نهادهای همسو» در ايام دهه ولايت در سراسر استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصريح کرد: در ایام عید غدیر خم، برنامه «اطعام علوی» را در دست اجرا داريم که در اين برنامه بر اساس برآورد اولیه ۵۰۰ هزار پرس غذا توسط «ایستگاه‌های صلواتی، مواکب و گروه‌های جهادی اين استان» طبخ و توزیع می‌شوند.

وی افزود: از ديگر برنامه‌هاي ويژه غدير در استان البرز فضاسازی شهر در قالب «پویش هر خانه یک پرچم» و «تزئین معابر» است همچنين «جشن نگین ولایت» ديگري از اين اداره كل است كه در آن  يك هزار جشن توسط «مساجد، کانون‌ها و هیئات مذهبي» به صورت محله‌ای برگزارمی‌شود، تهيه بسته‌های معیشتی و توزیع آنها بين نيازمندان با عنوان «مواسات علوی» از ديگر برنامه‌هاي مشاركتي اداره كل تبليغات اسلامي البرز در ايام غديراست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرزدر پايان سخنان خود خاطرنشان کرد: «نغمه‌های علوی» عنوان برنامه‌اي است كه درآن تولیدات هنري رسانه‌ای این اداره‌کل، مجموعه‌ها و کانون‌های همسو با موضوع عید غدیر خم از طريق فضاي مجازي و تلويزيون پخش خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار