کد خبر: ۴۴۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دختران حاج قاسم نسبت به اطراف پیرامون خود حس مسئولیت داشته باشند

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه دختران حاج قاسم در جبهه‌های فرهنگی دنیای اسلام، خاکریز دشمن را عقب خواهند راند، گفت: دختران حاج قاسم ضمن مسئولیت پذیری، نسبت به اطراف پیرامون خود نیز حس مسئولیت داشته باشند.
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

 

به گزارش نهضت اسلامی، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در آئین افتتاحیه رویداد ملی دختران حاج قاسم در اردوگاه صالحین شیرآباد شهر خان ببین اظهار کرد: نبوغ نظامی، روحیه سلحشوری، اخلاص، ارادت به اهل‌بیت (ع) و نظم و انضباط در امور از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است و دختران حاج قاسم باید خود را به این مؤلفه ها نزدیک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به دیگر ویژگی سردار سلیمانی چون سرعت در عمل، سادگی و صفا، مردمی بودن، ارتباط با جوانان، خوش خویی و ارتباط عمیق با خانواده افزود: دختران حاج قاسم باید ضمن باور داشتن خود، مسئولیت پذیری را تمرین و نسبت به اطراف پیرامون خود نیز حس مسئولیت داشته باشند.

وی بیان کرد: این رویداد در دو روز با هدف تربیت کنشگر دختران جوان، برگزار شده است تا آموزش‌های چگونگی انجام کار فرهنگی را فرا گرفته و توان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و اجرای برنامه‌های تربیتی و مذهبی را در محلات پیدا کنند.

گرزین با اعلام آغاز این طرح از اردیبهشت ماه تصریح کرد: ۲۰۰ دختر نخبه دبیرستان‌های گلستان و همچنین دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای سازمان تبلیغات اسلامی شناسایی و در دوره‌های مجازی تربیت شده‌اند تا در این دو روز رویداد ملی، اقدام به بوم نویسی، طراحی علمیات فرهنگی، گروه‌های دوستانه، کارگاه‌های آموزشی کرده و در ۱۴ موضوع مهارتی، آموزشی و فرهنگی بر اساس زیست بوم استان، شرکت کنند.

وی گفت: این کنش‌گران در این دو روز رویداد، در یک اقدام عملی، در مساجد و هیأت مذهبی خان ببین حضور یافته و برای جوانان کنشگری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه این طرح، ملی و در تمامی استان‌ها نیز در حال برگزار است، ابراز امیدواری کرد دختران حاج قاسم در جبهه‌های فرهنگی دنیای اسلام، خاکریز دشمن را عقب خواهند راند.

ارسال نظر