کد خبر: ۴۴۴۵
رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا:

«دختران حاج قاسم» پرچم‌داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند

حجت الاسلام حامد تقدیری با بیان اینکه طرح «دختران حاج قاسم» به دنبال تربیت نسل توانمند و اثرگذار است، گفت: «دختران حاج قاسم» پرچم‌داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
 

به گزارش نهضت اسلامی، حجت الاسلام حامد تقدیری در رویداد ملی دختران حاج قاسم در اردوگاه صالحین شیرآباد شهر خان ببین اظهار کرد: رویداد دختران حاج قاسم گامی نو در طلیعه گام دوم انقلاب برای فعالیت دختران گام دوم انقلاب است.

وی افزود: رویداد دختران حاج قاسم در ۱۳ شهرستان استان گلستان و ۲۰۰ دختر نخبه برگزار شد و این دختران وارد عرصه جهاد تبیین شدند و دست به دست هم خواهند داد تا گام دوم انقلاب اسلامی را خوب رقم بزنند.

تقدیری اظهار کرد: نوجوان و جوان‌هایی که گام اول انقلاب اسلامی را رشد دادند در گام دوم نیز با قوت این کار را انجام می‌دهند و در این دوره هم‌پیمان شده‌اند که کنشگر نظام شده و اثر گذار باشند.

تقدیری گفت: تقویت و حمایت از دانش آموزان موثر و نخبه و راهبری و حضور میدانی آنان در محلات و شهرهای گلستان از اهداف این رویداد بوده است تا دانش آموزان نخبه گلستان در کنار سایر دانش آموزان نخبه بتوانند به این هدف دست یابند.

وی افزود: این طرح در راستای تقویت، حمایت و توانمندسازی دانش آموزان فعال و اثر گذار است و تلاش می‌شود با آموزش مهارت های اجتماعی و فرهنگی، دختران دغدغه‌مند را در راستای رشد و تعالی توانمند کند.

تقدیری اظهار کرد: دختران رویداد حاج قاسم پرچم‌داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

وی افزود: سردار سلیمانی خدمات بسیاری به انقلاب اسلامی و مردم در طول ۴۰ سال گذشته انجام داده است و به دلیل اخلاص، تقوا، ولایتمداری و مردم‌داری در قلب همه مردم جای داشت.

رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا با اشاره به ویژگی سردار سلیمانی گفت: همدلی، وحدت و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود که امروز دختران حاج قاسم به عنوان کنشگران اجتماعی باید در سطح کشور نقش آفرینی کنند.

گفتنی است این رویداد به مدت دو روز در اردوگاه شیر آباد خان ببین در روزهای یک شنبه و دوشنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین کشوری و استانی در حال برگزاری است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار