کد خبر: ۴۴۴۷
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

ولایت زنجیره به هم پیوسته مومنین است

حجت‌الاسلام محمد قمی با بیان اینکه ولایت، زنجیره به هم پیوسته مومنین است، گفت: دشمنان چشم دیدن برادری شیعه و سنی را ندارند اما به کوری چشم دشمن شیعه و سنی همه با هم در مسیر پیشرفت و تمدن اسلامی حرکت خواهیم کرد.
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

به گزارش نهضت اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی در جشن مردمی غدیر در مسجد جامع بندرترکمن اظهار کرد: ما قربان تا غدیر را جشن می‌گیریم و ما مسلمانان نه تنها در غدیر اختلافی نداریم بلکه در مورد شخصیت امام علی هم اختلاف نداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه علی با حق و حق با علی است و این اعتقاد مشترک شیعه و سنی است، افزود: جشن ولایت عامل اتحاد بیشتر شیعه و سنی و خشم دشمنان می‌شود.

وی تصریح کرد: کوه‌نوردانی که جمعی به کوه می‌روند در مسیر راه فتح قله سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند و حرکت جامعه اسلامی برای فتح قله‌های موفقیت شبیه همان کوه نوردی جمعی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تا فتح قله‌های موفقیت باید سختی‌ها را تحمل کرده تا شیرینی فتح موفقیت و رسیدن به تمدن اسلامی را درک کنیم.

وی گفت: ولایت، زنجیره به هم پیوسته مومنین است که حول عبودیت و حقیقت به هم پیوند خورده است.

حجت الاسلام قمی اظهار کرد: به بهانه غدیر گرد هم جمع شدیم تا مشترکات که عامل وحدت است را باهم مرور کنیم.

وی تاکید کرد: دشمنان چشم دیدن برادری شیعه و سنی را ندارند اما به کوری چشم دشمن شیعه و سنی همه با هم در مسیر پیشرفت و تمدن اسلامی حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار