کد خبر: ۴۴۷۰
به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی در سنندج برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه اعیاد غدیر تا قربان در پارک آبیدر سنندج برگزار شد.
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان پیش از ظهر دوشنبه ۲۷ تیرماه در این همایش با اشاره به تبریک دهه ولایت و عیدغدیر خم اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و با مشارکت نهادهای فرهنگی استان در پارک آبیدر سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: ایجاد شور و نشاط در این اعیاد مبارک در میان خانواده‌ها و کمک به حفظ سلامت و شادابی آنها از اهداف برگزاری این همایش پیاده‌روی خانوادگی بود.

حجت‌الاسلام رازیانی اعلام کرد: این مراسم با برنامه‌های متنوعی شامل جنگ شادی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز همراه بود که با استقبال نوجوانان و جوانان این مراسم اجرا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: اهدای ۳۰ قطعه طلا به برندگان مسابقات و تعدادی نیز به قید قرعه جوایز این مراسم بود.

رازیانی با تقدیر از حضور نیروی انتظامی و هلال احمر، افزود: نیروی انتظامی کردستان با برقراری امنیت و جمعیت هلال احمر نیز در راستای ارائه خدمات کمک‌های اولیه در این مراسم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان را همراهی کردند.

حجت‌الاسلام احمد مهدی‌زاده نو آور برتر کشور در حوزه کودک و نوجوان نیز در این مراسم با برگزاری مسابقات مختلف، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح بازی با کاغذ زمینه‌ساز ایجاد نشاط میان شرکت‌کنندگان شد.

برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و نو جوانان در قالب پویش مثل نبی عاشق علی(ع)نیز از برنامه‌های این مراسم پیاده‌روی خانوادگی بود که در حاشیه جنگ شادی برگزار شد.

مراسم یاد شده با حضور جمعی از مسئولان از جمله فرماندار سنندج، شهردار، عضو شورای شهر، رئیس پلیس راهور و جمعی از روحانیون برگزار شد.

 این دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی بود که در تابستان امسال به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

ارسال نظر