کد خبر: ۴۴۷۴
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد:

دهه ولایت، فرصت ارزشمندی برای تمرین پیروی از اهل بیت علیهم السلام است

حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به مناسبت عید سعید غدیر بیان کرد: دهه ولایت، فرصت ارزشمندی برای تمرین پیروی از اهل بیت علیهم السلام است.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به مناسبت عید سعید غدیر بیان کرد: ولایت امیرمؤمنان علی(ع) از مهمترین امور دین است که در غدیرخم اتفاق افتاد، با این اتفاق دین کامل شد و رسول خدا (ص) رسالت خود را به اتمام رسانیدو یکی از مسائل مهمی که در آخرت از انسان پرسیده می‌شود امر ولایت است و این همان جانشینی خداوند در زمین است.

رستمی تعظیم شعائر الهی را نخستین وظیفه مسلمان در دهه ولایت دانست و افزود: فاصله زمانی عید قربان تا عید سعید غدیر، ایامی مبارک بوده و از قداست ویژه ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام رستمی در تکمیل سخنان خود بیان داشت: البته در این خصوص باید توجه شود که محتوای سخنرانی ها و مداحی ها از آیات شریف قرآن کریم گرفته شود. دست کم سیصد آیه در قرآن کریم پیرامون امیرمؤمنان و ائمه اطهار علیهم السلام وجود دارد که با وجود این آیات، نیازی به اشعار افراطی نیست؛ بنابراین از خواندن اشعار و بیان سخنانی که بهانه دست دشمن می دهد، باید پرهیز جدی شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد افزود: هفته ولایت، فرصت ارزشمندی برای تمرین پیروی از اهل بیت علیهم السلام است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار