کد خبر: ۴۵۰۳
با همکاری موسسه « تبیان » برگزار شد

شهربازی «کاروان غدیر» در حرم بانوی کرامت برپا شد

رئیس اداره خانواده حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) با اشاره به برپایی شهر بازی «کاروان غدیر» در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر بانوی کرامت، بیان کرد: این شهربازی از یکشنبه، یک روز قبل از عید سعید غدیر برپا شده و تا چهارشنبه سالروز ولادت امام کاظم (ع) از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برپاست.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام حسین‌زاده، رئیس اداره خانواده حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع)، امروز، ۲۹ تیرماه، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت به‌مناسبت عید سعید غدیرخم با همکاری مؤسسه تبیان اقدام به راه‌اندازی شهربازی کاروان غدیر در حرم مطهر بانوی کرامت کرده است.

وی با بیان اینکه شهربازی کاروان غدیر در صحن پیامبر اعظم(ص) برپا شده است، افزود: بازسازی صحنه واقعه غدیر و روایتگری واقعه غدیر سوار بر قطاری از شترها و به زبان کودکانه به همراه بازی‌های کودکانه از جمله بخش‌های این شهربازی معارفی است.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) ادامه داد: این شهربازی از یکشنبه، یک روز قبل از عید سعید غدیر برپا شده و تا چهارشنبه سالروز ولادت امام کاظم(ع) از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برپاست.

وی با بیان اینکه نمونه این شهربازی در آستان قدس رضوی نیز بوده است، گفت: این شهربازی طی چند روز گذشته مورد استقبال خوب کودکان و خردسالان قرار گرفته و شور و نشاط خاصی برای آنها ایجاد کرده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار