کد خبر: ۴۵۰۸
عضو هیئت امنای بنیادهدایت:

شریکه الامام‌ها باید مصداق زهرایی (س) داشته باشند + فیلم

عضو هیئت امنای بنیادهدایت گفت: شریکه الامام‌ها می‌می توانند نقش آفرین باشند و همانند خانم فاطمه زهرا (س) نقش خود را با مصداق زهرایی انجام دهند.
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت: حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان عضو هیئت امنای بنیادهدایت اظهار داشت: خانواده هر پیشوا می توانند نقش آفرین باشند.افرادی هستند که همسر و فرزندان آنها شایستگی لازم را دارند. معمولا هم رابطه عمیقی بین فرزند و مادر وجود دارد. حالا اگر واقعا مادری،همسری و یا فرزندی از شایستگی برخوردار باشند می توانند نقش مهمی را در کنار امام ایفا بکنند.
وی افزود: همانطور که مرحوم حاج آقا مصطفی در نجف نقش مهمی و تاثیرگذاری را در کنار امام داشتند.به هرحال ما در آقازاده ها و همسران امامان محله، هم آدم های مثبت داریم و هم آدم های منفی. اگر مثبت باشند چه بسا بتوانند مثبت عمل کنند و تاثیرگزار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: یک زمانی بانویی همچون حضرت زهرا(س) وارد عرصه می شود و آن جهاد بزرگ را انجام می دهد و از آن طرف، امام حسن(ع) توسط همسرش به شهادت می رسد.به این ترتیب اگر شریکه الامام ها ( همسران امامان محله) شایستگی هایی را داشته باشند و مصداق زهرایی داشته باشند خوشا به حالشان که می توانند نقش خود را ایفا کند.

 

تعداد بازدید : 20
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار