کد خبر: ۴۵۲۷
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

سادات كردستان؛ به سبب جايگاه مردمي ظرفيت خوبي براي ترويج اسلام ناب هستند

حجت‌‌‌الاسلام عارف رازیانی گفت: سادات به واسطه جایگاه و ارزش بین مردم ؛ ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی به شمار مي‌‌روند لذا باید بهره کافی را از وجود آن‌ها ببریم.
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش نهضت، حجت‌‌‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در دیدار با سادات این شهرستان اظهار داشت: قشر سادات برای همه مسلمانان قابل تکریم و احترام است و همه انسان‌ها نزد خداوند متعال از احترام و ارش قائل هستند که بین این انسان‌ها، مؤمنان و مسلمانان از جایگاه خاصی برخوردارند.

 حجت‌الاسلام عارف رازیانی عنوان کرد: تکریم سادات و جایگاه آن‌ها بین مسلمانان بالاترین افتخاری است که به سبب نسبت با پیامبر(ع) به آن‌‌ها رسیده است.

 وی با اشاره به  حدیثی از پیامبر اکرم (ص) افزود: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند «من دو گروه را شفاعت می‌کنم، کسانی که ذریه من را احترام کنند و کسانی که نیاز ذریه من را برآورده و از آن‌ها عیادت کنند».

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه درادامه گفت: دوستی و محبت نسبت به سادات مصداقی بر احترام به اهل بیت عليهم السلام است.

 وی همچنین وجود نازنین پیامبر(ص) را بزرگترین نقطه وحدت و اشتراک برای امت اسلامی و کردستان را مهد محبت به سادات دانست و اضافه کرد: سادات بايد  تبعیت عملی از پیامبر(ص) داشته باشند و در راه دفاع اسلام ناب محمدی با تمام وجود تلاش كنند.

 حجت‌الاسلام عارف رازیانی عنوان کرد: ما باید از وجود مبارک سادات و محبوبیت آن‌ها بین مردم در جهت ترویج دین نبوی و فرهنگ قرآنی بهره کافی را ببریم.

 گفتنی است، در پایان از سوی اداره تبلیغات اسلامی کردستان هدایایی به‌منظور تکریم و تجلیل از سادات كردستان تهیه و در شهرستان بانه از ۵ نفر از آنان تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار