کد خبر: ۴۵۶۲
با حضور طنز پردازان از سراسر کشور؛

پنجاه و ششمین «محفل قمپز» قم برگزار شد

پنجاه و ششمین محفل طنزپردازان استان قم – قمپز- با حضور طنزپردازانی از شیراز، یزد، چهارمحال و بختیاری و قم با ویژه موضوع بحران آب برگزار شد.
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

پنجاه و ششمین «محفل قمپز» قم برگزار شد

به گزارش نهضت؛ عصر چهارشنبه 29 تیر 1401 ‌؛ پنجاه و ششمین محفل طنزپردازان استان قم – قمپز- با حضور طنزپردازانی از شیراز، یزد، چهارمحال و بختیاری و قم با ویژه موضوع بحران آب برگزار شد.

محفل چهل و ششم با پیامی از حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم که حامی این برنامه بود، آغاز شد. در ادامه عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و مجری محفل قمپز، برنامه را با ابیاتی طنز با موضوع آب و بحران آب آغاز کرد و سپس از عبدالرضا قیصری مهمان ویژه این نوبت قمپز دعوت کرد تا در کنار او قرار بگیرد.

بخش اصلی محفل به قرائت آثار منثور و منظوم طنزپردازان حاضر در سالن آمفی تئاتر آیت الله خامنه‌ای اداره کل کتابخانه‌های استان قم که در همان ابتدای برنامه ظرفیتش تکمیل شد، اختصاص یافت. علاوه بر طنزپردازان استان فارس که به دعوت دفتر طنز حوزه هنری استان قم در این محفل حضور داشتند، مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد به همراه جمعی از طنزپردازان این استان و احمد رفیعی وردنجانی از شهرکرد از جمله طنزپردازان غیر قمی بودند که خودشان را به محل برگزاری محفل رسانده بودند تا آثارشان را برای حاضران قرائت کنند. به این ترتیب؛ مصطفی فاطمی، کشاورز، حمید حکانلو، احمد رفیعی، منصوره رضایی، فرهاد موحدی، علی بهاری، محمد حسین علیان، سید محمد حسینی و حسن رحمانی‌نکو طنزپردازان قمی، حمیدرضا مولایی، محمود برزین و پدرام اکبری طنزپردازان شیرازی و مهدی پرنیان، حسن حاتمی و محمد جواد حلوایی طنزپردازان یزدی بودند که آثارشان را جمع علاقمندان به طنز ارائه کردند.

همچنین محمد کربلایی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم و بازیگر صدا و سیما، در نقش میرزا علی، نکاتی را در خصوص مشکلات آب و فاضلاب استان برای حاضران ارائه کرد. پخش ویدئو کلیپ‌های طنز با موضوع مشکلات آب در قم از جمله بخش‌های این محفل بود.

این محفل به همت حوزه هنری قم و شرکت آب و فاضلاب استان قم و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و با حضور برخی مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری قم، حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار