کد خبر: ۴۵۶۵

نشست توجیهی ««آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» در گلستان برگزار شد

نشست توجیهی آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» با حضور معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و گل‌افشان از اساتید سازمان دارالقرآن مرکز امروز، یکم مرداد در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

نشست توجیهی ««آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» در گلستان برگزار شد

 نشست توجیهی «آموزش مجریان طرح سامانه ملی حفظ عمومی قرآن» با حضور معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و گل‌افشان از اساتید سازمان دارالقرآن مرکز امروز یکم، مرداد در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه بیان کرد: امروزه روش مقابله دشمن استفاده از جنگ نرم است. دشمن می‌خواهد با استفاده از جنگ ترکیبی به مؤلفه‌های توحیدی و قرآنی خدشه وارد کند، لذا یکی از موضوعاتی که می‌تواند باعث پیشگیری و موجب تعالی و تحول در متن جامعه شود توجه به مؤلفه‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام دیلمی  با بیان‌ اینکه دشمن سبک زندگی و ارزش‌ها را در جامعه عوض می‌کند و باید با این تهدید به‌صورت جدی مقابله کرد، افزود: امروزه پرداختن به مبانی قرآنی در متن جامعه دچار مهجوریت شده، لذا عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری و مؤلفه‌های تمدن‌ساز قرآنی در حوزه‌های مختلف باید بسط و گسترش پیدا کند و ضروت دارد این اقدام توسط جامعه قرآنی شکل بگیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌ اینکه جنگ ترکیبی دشمن با جهاد‌تبیین خنثی می‌شود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب «جهاد تبیین» را یک فریضه اعلام کردند که این مسئله حجت را بر همگان تمام کرد و کسانی که صاحب منبر، تریبون و افسران جنگ نرم در فضای مجازی هستند، وظیفه سنگینی را به عهده دارند.

وی بیان کرد: به همت جامعه قرآنی شبکه منسجمی از فعالان و حافظان قرآن شگل گرفته که در این سامانه حفاظ برای رصد و پایش فعالیت خود ثبت نام کرده و در دوره عمومی و تخصصی حفظ قرآن کریم شرکت می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار