رئیس سازمان تبلیات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

ضرورت راه اندازی حسینیه ویژه کودکان در ماه محرم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت راه اندازی حسینه ویژه کودکان گفت: برنامه‌ها باید در این هیات‌ها ویژه کودکان تهیه، تدوین و اجرا شود.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

ضرورت راه اندازی حسینه ویژه کودکان در ماه محرم

حجت الاسلام مهدی طاهری عصر شنبه در نشست مشترک مدیران تبلیغات اسلامی، اعضای شورای هیأت‌های مذهبی و کانون مداحان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در آستانه ماه محرم ، اجتماعی در بخش‌های مختلف قرآن، رسانه، روضه محله، فضای مجازی، مداحان، روضه‌های خانگی، بانوان و دیگر بخش‌ها با عنوان «یک عمر نوکری» برگزار می‌شود، اظهار کرد: در حاشیه این مراسم از برخی خادمان هیأت‌های مذهبی تکریم و تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت پر رنگ تر شدن نقش کارشناسان قرآنی در هیأت عنوان کرد: هیأت‌ها باید بیشتر از قبل، برنامه‌های خود را به سمت و سوی مفاهیم قرآنی سوق دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هیأت با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و نوجوان، محتوای مذهبی متناسب با ماه محرم و صفر تولید کنند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه هیأت‌ها باید یک نفر را به عنوان مسئول رسانه‌ای خود به منظور فراگرفتن آموزش‌های مورد نیز به کارگروه رسانه اجتماع عاشوراییان معرفی کنند، گفت: زمینه‌سازی لازم در این راستا انجام گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی حسینه ویژه کودکان اعلام کرد: برنامه‌ها باید در این هیأت‌ها ویژه کودکان تهیه، تدوین و اجرا شود.

رئیس تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت هزار و ۳۰۰ نفر از بانوان استان در بخش کودک خبر داد و گفت: باید از ظرفیت این افراد در هیأت‌های کودکان استفاده شود.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از بانوان فعال در حوزه کودک آموزش‌های لازم را گذرانده اند، افزود: هیأت های مذهبی مردمی‌ترین تشکل‌های اجتماعی در حوزه تمدن جهان اسلامی هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار