کد خبر: ۴۵۸۶
رییس سازمان هیئت و تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی:

شعار مشترک هیئت های مذهبی برای محرم پس از یک اعلام فراخوان عمومی انتخاب شد

حجت الاسلام والمسلمین باباخانی گفت: شعار مشترک هیئت های مذهبی برای محرم سال ۱۴۰۱ پس از اعلام یک فراخوان عمومی و استماع نظرات فعالان در این زمینه انتخاب شد.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

شعار مشترک هیئت های مذهبی برای محرم پس از یک اعلام فراخوان عمومی انتخاب شد

به گزارش نهضت، حجت الاسلام والمسلمین «مجید باباخانی»، با بیان اینکه هدف ما در سازمان هیئت و تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی انجام همه امور با استفاده از متخصصان، کارشناسان و صاحب نظران در هر حوزه ای است، اظهار کرد: بر همین اساس انتخاب شعار مشترک هیئت های مذهبی برای محرم نیز پس از اعلام یک فراخوان عمومی صورت گرفت.

رییس سازمان هیئت و تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: ما با انتخاب شعار مشترک هیئت های مذهبی در محرم به دنبال افزایش وحدت و همدلی میان هیئت ها هستیم. کاری ک به با تشکیل بانک شعارهای هیئت های مذهبی به دنبال آن هستیم.

وی ادامه داد: هیئت ها نمی توانند سکولار باشند، هیئت ها باید به وظیفه خود در قبال اسلام و نظام اسلامی متعهد باشند. قطعا انتخاب شعار مشترک برای هیئت های مذهبی می تواند کاری کند تا هیئت ها در انجام این وظایف خود فعال تر و کوشاتر باشند.

باباخانی در پایان گفت: الحمدالله ما سامانه خوبی برای تشکیل بانک گسترده ای از اطلاعات هیئت های مذهبی داریم و هر روز این سامانه کامل تر و کامل تر می شود. وقتی یک شعار مشترک انتخاب می کنیم، تلاش داریم فعالیت های همه هیئت های مذهبی را در یک زمینه مشترک نیز گردآوری کنیم. همه هیئت ها فعالیت های خود را در مناسبت های مختلف به ویژه ماه های محرم و صفر برای سازمان تبلیغات اسلامی ارسال می کنند و انشاءالله امسال بانک اطلاعاتی با ارسال برنامه های مساجد چون شعار امسال «نجات اهل عالم با حسین (ع) است»، کامل تر می شود. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار