کد خبر: ۴۵۹۶
از سوی جامعه ایمانی مشعر؛

بسته فضاسازی شعار محرم ۱۴۰۱ منتشر شد

جامعه ایمانی مشعر، بسته فضاسازی شعار محرم ۱۴۰۱ برای استفاده هیأت‌های مذهبی و همچنین فضاسازی شهری منتشر کرد.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

بسته فضاسازی شعار محرم ۱۴۰۱ منتشر شد

به گزارش نهضت، «جامعه ایمانی مشعر» حلقه‌ای دوستانه برای حضور هیأت‌های کشوربه جهت پیوستن روزافزون هیأت‌های حسینی تا رسیدن به محفلی بزرگ برای همدلی و هم‌سویی همه هیأت‌های سراسر کشور است. مهم‌ترین اهداف این جامعه بزرگ ایمانی، ایجاد فرصت‌های یکسان برای تمام هیأت‌ها در سراسر کشور است که امکان پیشرفت کمی و کیفی هم افزایی و نزدیک شدن هر چه بیشتر همه اعضا را برای نیل به جایگاه هیأت تراز انقلاب اسلامی فراهم می‌کند. به همین منظور امسال «جامعه ایمانی مشعر» بسته فضاسازی شعار محرم ۱۴۰۱ را برای استفاده هیأت‌های مذهبی و همچنین فضاسازی شهری را منتشر کرده است و با همفکری نهادهای مرتبط با هیأت شعر «نجات اهل عالم با حسین (ع) است» را نیز به عنوان شعار محوری و مشترک هیأت‌های مذهبی انتخاب کرده است.

طرح‌های دیگر و لوگوی نهایی این شعار به‌زودی منتشر خواهد شد.

جامعه ایمانی مشعر از تمام هیأت‌ها و مجموعه‌ها، خواسته است تا ضمن حفظ شعار و نشان و استقلال خود، با نمایش جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی جامعه هیأت‌های حسینی، در این حرکت جمعی هم مشارکت نمایند و این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی هیأت درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.

در این بسته مجموعه خطاطی استاد مهدی سهرابی نصر، مجموعه فضاسازی شعار شهرداری تهران و تایپوگرافی پیشنهادی مجموعه عصر انتظار برای استفاده عموم قرار گرفته است که می‌توانند در زیر ببینید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار