کد خبر: ۴۶۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

هیئات مذهبی طبق پروتکل‌های ستاد کرونا آیین عزای حسینی را برگزار می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: توصیه می‌شودستاد کرونا هر چه سریعتر پروتکل‌های لازم اجرا در هیئات مذهبی را اعلام کند تا این هیئات‌ها بتوانند در مدت زمان کافی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش نهضت؛  حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آیین محرم و صفر که در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه هیئات مذهبی، کانون مداحان و کانون فرهنگی هر یک نمایندگانی در جلسه دارند که به گزارش عملکردذ بپردازند، گفت: هیأت مذهبی استان طبق پروتکل های اعلامی ستاد کرونا مراسمات خود را برگزار خواهند کرد.

وی ضمن تأکید بر اینکه توصیه می‌شود ستاد کرونا هر چه سریعتر در این خصوص تصمیم گیری کند، ادامه داد: در سنوات گذشته 2 روز مانده به محرم پروتکل‌ها اعلام می‌شد که شرایط هیأت ها را دچار مشکل می‌ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: متاسفانه با توجه به اعلام دیر هنگام ستاد کرونا برخی از هیئات توان همسو شدن و تامین زیرساخت ها را نداشتند.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه طبق فراخوان های داده شده مقدمات برپایه محرم فراهم شده است، یادآور شد: بنا بر اعلام ستاد کرونا و ناظرین در سال گذشته 98 درصد هیئات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

ولایی بر حق با اشاره به اینکه هیئات در گذشته ثابت کردند که در صورت لزوم همراه ستاد کرونا عمل می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر مقرر شده است که با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری ها، هیئات مدارس و پارک ها که دارای مجوز هستند امسال نیز در ایام محرم فعال باشند.

وی تصریح کرد: هیئاتی که هنوز موفق به گرفتن مجوز نشده اند هر چه زودتر در خواست جواز کنند تا فعالیت خود را در محرم امسال طبق دستورالعمل های اعلامی برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان بیان کرد: همچنین اقداماتی صورت گرفته است تا هیئاتی که توسط ظرفیت های مردمی برگزار می شود طبق اصول بهداشتی به پذیرایی و برقراری مراسم بپردازند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار